Autor/a
Primavera
Categoria
Relat escolar
Subcategoria
De 8 a 12 anys
Centre escolar
Institut Ventura Gassol
Relat escolar

EL TERRORISME A LA TMB (Ethan)

Un matí em vaig aixecar a les 6:30 per anar a un partit del meu equip, vaig anar al metro on hi havia una manifestació a dins del metro. Perquè estaven començant a fer-la des de Catalunya fins a Arc de triomf.
Cinc minuts abans que el metro es posés en marxa es va escoltar un soroll molt fort, tant que la majoria d’avis i de nens petits van començar a desmaiar-se. Ningú sabia el que estava passant després d’uns 10 minuts de soroll i fum de gas van aparèixer moltíssims policies, militars, mossos d’esquadra, la guàrdia civil, els cossos especials, policies amb franctiradors.
Ens van preguntar que si estàvem bé i que no ens moguéssim d’aquí, 20 minuts després van aparèixer 5 nois tapats sencers coberts amb bombes i amb reens i demanant 10 milions d’euros en bitcoins sinó matarien a tota la gent d'una zona important del món (portava una bomba atòmica)
Després de molta tensió van parar la manifestació, i li van donar els diners. Després d’aquest moment tant traumàtic se'n van anar, però els policies es van agafar les seves dades i ara mateix els terroristes estan en cerca i captura.