Un viatge en família

Dani

Un 10 d’abril de Setmana Santa ens en vam anar, la meva germana i jo, de viatge a Madrid. Ens en vam anar tres dies i vull contar aquesta història perquè va ser molt especial, ens en vam anar un diumenge i teníem un vol a l’aeroport del Prat.

L’avió sortia a les 2:35 i havíem de ser  a l’avió a les 2:05. Vam tardar molt en passar pels controls, ja que hi havia molta gent a l’aeroport perquè era Setmana Santa i la gent se n’anava de vacances. Quan vam sortir dels controls teníem molta gana, perquè no havíem menjat i eren les dues menys vint i quasi no teníem temps per anar a l’avió. Vam anar al Burger King per menjar alguna cosa i hi havia molta gent, vam demanar i vam esperar que estigués fet el menjar. Eren les dues i ens vam donar el menjar, i ens havíem de menjar el menú en 5 minuts perquè sortia l’avió.

Vam menjar i vam anar corrents a l’avió. Quan vam arribar vam veure tota la gent esperant perquè es va retardar  un vol, i havíem d'esperar  que arribés i ens vam quedar asseguts mitja hora. Després vam agafar l’avió i ens vam acomodar, era una hora i mitja de camí.

Quan vam arribar a Madrid estàvem baixant al metro per anar al centre de Madrid, perquè el nostre hotel estava al costat i una parella d'estrangers ens van donar una targeta per al metro perquè se n’anaven. Vam agafar el metro i ens van tratar molt bé, ens van indicar quines parades agafar i quan vam arribar a l'hotel vam deixar les coses i ens en vam anar al carrer a fer un volt pel centre de Madrid.

Vam anar els tres dies en metro, fent volts,  i vam anar al camp de l’Atlético i del Real Madrid (Wanda Metropolitano i Santiago Bernabeu) i quan vam tornar a Barcelona vam agafar un ‘’AVE’’ de RENFE i vam estar 2h i 30 minuts i ja estàvem de tornada  a Barcelona.

Quan vam arribar a Barcelona vam agafar el metro i el tren de RENFE per anar a casa.

Categoria de 13 a 17 anys. Institut escola El Viver

T'ha agradat? Pots compartir-lo!