El viatge

Sherly

Hola,

Em dic Sofia, aquesta és la història quan viatjo.

Jo, de petita, li vaig dir a la meva mama que m'agradaria viatjar. I un dia vaig tenir l'oportunitat de viatjar a Espanya. Bé, el dia que la meva mama em va dir que anàvem a viatjar em vaig posar molt content, estava esperant el dia que viatjàvem.  Va arribar el dia del viatge i era molt feliç !

Em vaig preparar per al viatge i em vaig acomiadar de tota la meva família, dels meus cosins, etc…

L'endemà vam anar cap a l'aeroport on hi havia tots els avions. Quan vaig arribar em vaig acomiadar de la meva àvia, que la trobaria a faltar, però sabia que ella era molt feliç perquè viatjaria i seria una nova aventura de conèixer un altre país.

L'endemà vaig arribar a Espanya i ens va rebre el meu oncle, i vam anar a sopar a un Mcdonald's, i em vaig demanar una hamburguesa i vam anar a l'hotel. Després, a l'hotel em vaig dutxar i me'n vaig anar a dormir.

L'endemà estava molt cansada del viatge, però jo volia conèixer Espanya i  vam anar al tren, on  mai havia pujat, i em va semblar molt xulo. Després vam sortir i vam veure tots els llocs que podíem. A la tarda, una altra vegada el tren em semblava interessant perquè podíem anar sota la ciutat, i  vam anar cap a l'hotel. Després més tard vam sortir a sopar a un lloc molt xulo. L'endemà vam visitar la plaça Catalunya. És molt bonic, ai, un autobús turístic! Els porto per llocs molt coneguts a Espanya. Després del viatge a l'autobús turístic en vam agafar un que és un autobús públic. Em va semblar molt interessant, perquè quan estem arribant a una parada et diuen el nom de cada parada, i quan entres picaven amb una targeta. Jo anava a l'autobús, mirava per la finestra els llocs, les botigues, i de vegades mirava el coxes. És molt xulo viatjar a l'autobús per Barcelona i mirar els llocs.

I va arribar el dia de viatjar al meu país, em vaig posar molt trist perquè ja havia acabat el meu viatge, però alhora feliç perquè veuria la meva família, que els trobava a faltar, i també explicaria tota la meva experiència.

ESPERO QUE US AGRADI.

I ALGUN DIA ANEU A VIATJAR I CONTEU LA VOSTRA EXPERIÈNCIA

ESPERO QUE SIGUI AVIAT.

Categoria de 13 a 17 anys. Institut escola El Viver

T'ha agradat? Pots compartir-lo!