Retrobament inesperat a Barcelona

Calçotada

Va ser una escapada emocionant per Barcelona. El primer dia, en arribar des de Nova York, on havia estat vivint uns mesos per feina i amb enyorança, vaig agafar el metro per arribar a la plaça Catalunya, on vaig agafar el Barcelona Bus Turístic per explorar la ciutat des d'un punt de vista diferent. Va ser un viatge increïble, passant per l'Arc de Triomf, la Sagrada Família i el parc Güell.

El segon dia, vaig decidir agafar el telefèric de Montjuïc per gaudir de les vistes panoràmiques de la ciutat, és curiós que com a resident mai et fixes en el que tens fins que n'has estat allunyat. Quan vaig arribar a dalt, vaig fer una passejada pel Castell de Montjuïc, un lloc que estava desitjant visitar des de feia temps. Allí vaig conèixer en Jordi, un guia local i ens vam fer amics. Des de dalt, es veia la ciutat sencera, des de la plaça Espanya fins al mar Mediterrani.

L'endemà vaig decidir anar a un mercat local, el Mercat dels Encants, per comprar algunes coses aconsellat per en Jordi i perquè des de la perspectiva dels meus últims mesos havia après a valorar les antiguitats com no havia fet abans. Vaig agafar el bus amb ell, que tenia dia lliure, i en el camí vaig conèixer una parella que es dirigia al mateix lloc, la Laia i en Ferran, que venien de Girona. Ens vam fer amics i vam passar una estona agradable explorant el mercat, cadascú pel seu compte i comprant alguns records.

Una estona després vam ajudar  la parella a portar una bossa de mà molt pesada al seu hotel. La bossa era gran i feia fàstic de moure, però els quatre vam aconseguir portar-la al seu destí.

Resulta que dins de la bossa, en obrir-la per ensenyar-nos les compres, hi havia un objecte molt especial, un joier que havia estat robat de casa meva feia uns mesos i que havia estat de la meva àvia. Va ser una gran sorpresa descobrir que era allà. La parella va entendre la situació i em va retornar el joier sense problemes.

Barcelona em va enamorar amb les seves vistes, el seu transport públic eficient i les aventures inesperades. Va ser un doble descobriment  redescobrir la ciutat que trobava a faltar i el retrobament d'un objecte sentimental que donava per perdut. Va ser una escapada que no oblidaré mai i que espero repetir aviat.

T'ha agradat? Pots compartir-lo!